Mijn ervaring als stagiaire

In oktober 2020 ging ik opzoek naar een stageplaats bij een online marketingbureau. Liefst wilde ik stage lopen bij een kleiner agency waar medewerkers mee inspraak hebben en niet enkel uitvoerende taken moeten doen. Dit vond ik bij bruno.

Waarom bruno?

Wat me enorm aansprak aan bruno, is het feit dat ze zich ook inzetten voor lokale ondernemers in de buurt. Zelf hecht ik veel belang aan lokaal ondernemen en de digitale vooruitgang van winkels en kleine bedrijven. De klant staat centraal en het bruno-team werkt dan ook hard om voor elke klant het beste uit online marketing en webdesign te halen.

Tijdens mijn sollicitatiegesprek voelde ik ook al meteen een klik met Elina en Marlies. Ik had het gevoel dat ik me hier thuis zou voelen. Je voelt ook de warme en familiale sfeer tussen de collega’s en de zaakvoerder. Bruno is niet zomaar een agency, het is één grote familie met een gedeelde passie voor online marketing en webdesign.

De leukste elementen uit mijn stage

Ik mocht zelf aangeven wat ik graag wilde doen tijdens mijn stage. Hier hielden ze rekening mee en ze probeerden me dan ook veel bij te leren. De focus lag echt op mijn professionele ontwikkeling.

Aan het begin van mijn stage gaf ik ook al aan dat ik een passie heb voor online marketing en webdesign. Bij bruno gaven ze me alle kansen om van beide werelden te proeven. Dit vond ik heel leuk omdat ik ook zo te weten kwam wat me echt lag. Ze zagen direct wat mijn sterktes waren en hielpen me om deze nog verder te ontwikkelen.

Ik kreeg ook de kans om mijn zwaktes om te zetten in sterktes. Vroeger was ik nooit echt goed in het schrijven van teksten of blogs, maar hier kwam tijdens mijn stage bij bruno verandering in. Ik kreeg de kans om blogs te schrijven en kreeg vervolgens feedback. Met deze feedback kon ik dan weer aan de slag. Zo heb ik mijn zwaktes kunnen omzetten naar een sterkte.

Een grote familie

Bruno is één grote familie met verschillende profielen. Ik heb dan ook veel geleerd van mijn collega’s. Elke collega had zo zijn specialiteit en wilde dit met mij delen. Elina was mijn stagebegeleider en heeft dit heel goed gedaan. Ze gaf me steeds de nodige uitleg en ook de kans om mijn kennis om te zetten in de praktijk. Van haar heb ik veel nieuwe dingen geleerd zoals hoe je een keyword research opmaakt en welke tools allemaal handig kunnen zijn om website analyses te maken.

Van Bruno heb ik dan weer geleerd hoe je projectmatig kan werken en wat er belangrijk is in de digitale wereld. Marlies heeft me nieuwe dingen bijgeleerd over social media advertenties. Van Riane kreeg ik tips over alles wat te maken heeft met grafisch design en webdesign. Arne gaf me dan weer tips over hoe ik best kan werken met Elementor en css. Annelore mag ik natuurlijk ook niet vergeten. Samen hebben we aan een aantal projecten gewerkt, hierdoor heb ik ook van haar bijgeleerd.

Open communicatie met klanten

Tegen het einde van mijn stage mocht ik prospecten contacteren. Dit vond ik zelf heel leuk omdat ik graag werk met klanten, én ondernemers wil helpen met hun online marketing. Elina leerde me hoe ik een prospect best kon benaderen. Het viel me op dat ze niet hetzelfde salespraatje verkoopt aan elke prospect, maar echt individueel gaat kijken hoe ze een ondernemer kan helpen. Het feit dat ze meer geven om ondernemers te helpen dan gewoon hun dienst te verkopen, was voor mij enorm belangrijk.

De moraal van het verhaal

Ik ben heel blij dat ik mijn stage bij bruno heb kunnen uitvoeren. Ik zou bruno dan ook aanraden als online marketing agency omdat ze werken met passie en het beste uit zichzelf halen om elke klant te helpen. Ik heb heel veel bijgeleerd van deze stage en enorm lieve mensen leren kennen. Ik zal het team van bruno binnenkort dan ook met veel enthousiasme vergezellen.

Deel deze blog met uw netwerk

Facebook
Twitter
LinkedIn

Hulp nodig? Contacteer ons of vraag vrijblijvend een gratis website analyse aan

bruno talk

Met deze tips kan je AI op een slimme en effectieve manier inzetten voor jouw bedrijf. AI is een krachtige hulpbron, maar het is belangrijk om het op de juiste manier te gebruiken om echt te profiteren van de voordelen die het te bieden heeft.
Binnenkort is het zover: Black Friday, de dag van het jaar waarop veel consumenten zitten te wachten. Het is dan ook de ideale kans om klanten te overtuigen om te shoppen aan mooie kortingen. Black Friday brengt wel wat marketingwerk met zich mee. Bekijk onze tips en overloop de checklist om helemaal klaar te zijn voor Black Friday.
Halloween biedt talloze mogelijkheden om je producten of diensten te promoten en je merk in de schijnwerpers te zetten. In dit blogartikel delen we enkele spookachtig goede marketingacties voor Halloween die je kunt gebruiken om je bedrijf op de kaart te zetten.
Vergeet in 2024 geen enkele belangrijke datum met onze handige contentkalender! Wij bundelden voor jou de interessantste - en soms ook gekste - data. Wist je al dat 21 januari 'Internationale Knuffeldag' is?
Vergeet in 2023 geen enkele belangrijke datum met onze handige contentkalender! Wij bundelden voor jou de interessantste - en soms ook gekste - data. Wist je trouwens dat het op 25 oktober ‘Wereld Pasta dag’ is?
Heb je een profiel opgesteld voor je bedrijf? Proficiat, de eerste stap is gezet! In dit artikel vertellen we je hoe je je account verder kan finetunen zodat je optimaal weergegeven wordt in Google.
Heb jij je Google bedrijfspagina nog niet ten volle benut of zelfs nog niet geclaimd? Dan laat je veel kansen liggen, zeker als lokaal bedrijf. Ben je een lokale speler? Dan is dit één van de eerste kanalen die je zou moeten opzetten en optimaliseren, samen met je website.
Wil je graag reviews vermelden op je website of uitpakken met de mening van tevreden klanten op je social media? Dan is het belangrijk om veel én kwaliteitsvolle reviews te verzamelen. Maar hoe krijg je nu meer reviews? Dat leggen we je graag uit in dit artikel.
Vergeet in 2022 geen enkele belangrijke datum met onze handige contentkalender! Wij bundelden voor jou de interessantste - en soms ook gekste - data. Wist je trouwens dat het op 26 september Wereld Chocoladedag is? Wij zijn alvast fan!
Een vaak gebruikte tool door SEO-specialisten zijn de search operators van Google. Dit zijn queries die je ingeeft in Google, zodat je veel geavanceerder kan zoeken in Google in vergelijking met enkel het gebruik van zoekwoorden. Ga op zoek naar specifieke content of sluit bepaalde zoekwoorden uit met deze vijf handige search operators.
Een zoekwoordenonderzoek geeft inzicht in welke zoektermen, zoekwoorden of keywords jouw doelgroep gebruikt. Deze woorden vormen de basis voor het SEO traject van je website, en je kan ze ook als basis gebruiken om je Google Ads campagne op te zetten. Ontdek hier hoe je de gevonden keywords uit het zoekwoordenonderzoek kunt gebruiken om jouw websitepagina’s te optimaliseren voor Google.
WhatsApp is waarschijnlijk geen onbekende voor jou, want het is het meest populaire alternatief voor sms. Je kan er gratis tekstberichten, foto’s en video’s mee versturen én je kan ermee videochatten. Wereldwijd zijn er 2 miljard gebruikers en er komen steeds meer gebruikers bij!
Wanneer we spreken over adverteren op social media, dan denken we wellicht voornamelijk aan adverteren op Facebook & Instagram, maar sinds 2019 is het in België ook mogelijk om te adverteren op Pinterest. Hoe ga je hier mee aan de slag?
TikTok… Je hebt het vast al eens horen vallen. Het booming social media platform van dit moment. We zijn zelf nog niet zeker of we er fan van zijn of niet, maar dit kanaal valt haast niet meer te negeren.
Vorige
Volgende
Vorige
Volgende
Logo-key2info-web

wordt

about bruno agency

Tijd om jouw vernieuwde digital sidekick bruno te verwelkomen! Hetzelfde steengoed agency, maar nu ook met een naam die even stevig is als onze service. Leer bruno kennen op onze vernieuwde website!